Caută pe blog

vineri, 21 noiembrie 2008

23


Cum mă urmăreşte pe mine numărul 23.

Am văzut acum un an filmul "The Number 23". Mi-a plăcut, a fost destul de interesant. Cu vreo câteva săptămani în urmă vorbeam cu Lucian despre filme. Aşa mi-am dat seama că nu-i reţinusem firul acţiunii si m-am hotărât să îl văd din nou. Ok, şi de data asta stau "on the head of my seat", mi se pare foarte interesant, pe gustul meu. După vreo câteva zile, din lipsa totală de ocupatie, mă apucă o paranoia schizofrenică în legatură cu acest număr. Fac corelaţii ca-n film... găsesc unele legături, prea multe aş putea spune. Incepe să mi se para amuzant. Spre exemplu: mă duc la medic, cifrele de pe chitanţă însumeaza 23, plătesc taxa de întârziere la bibliotecă, rămân cu 2 lei si 30 de bani. Când e implicat un numar, în orice, e 23. La ceas...mă uit întruna la si 23. Peste tot e 23.
Stiu că atunci când cauţi ceva, găseşti; că inconstientul îti sfidează conştientul; iar când te obsedează un lucru îl vezi peste tot având în vedere faptul că se afla în câmpul tău de interes. Dar, totuşi, mi se pare palpitant. Mă fascinează felul în care funcţionează psihicul uman.
E clar că la 23 de ani o să mi se intâmple ceva important, sper că nu e vorba de moarte, deşi n-ar fi exclus.

Niciun comentariu: