Caută pe blog

marți, 16 martie 2010

Țigara care nu va mai fi a mea...



Semnul de pe dulapul nostru nu înseamnă „Fumatul Interzis”, nu, nicidecum! Acest semn se află acolo pentru a-i proteja țigara Adinei de eventualii fumători, în lipsă de țigări, care se perindă prin camera 52. El transmite un mesaj simplu: „Nu-i fumați țigara Adinei!”


Țigara Adinei se află printre creme, săpunuri, parfumuri și uleiuri de masaj. De ce are Adina o țigară? Pentru că îi place, pentru că i-am dat-o eu pe vremea când fumam. Nu face nimic cu ea, nu o fumează, nu o dă nimănui, nici măcar celor mai disperați fumători care au mare nevoie de ea. E aaaaa ei! Punct

7 comentarii:

Noga spunea...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meu!

Unknown spunea...

odată, cînd nu va fi nimeni atent, o s-o înlocuiesc cu o acadea :p

Danna spunea...

Adinei nu-i plac acadelele. S-ar putea să nu fie prea încântată!

Unknown spunea...

un ecler, atunci :P

Noga spunea...

Stop it! Ma pune pe ganduri...

Unknown spunea...

>:)

dany spunea...

vreau si eu o tzigara...