Caută pe blog

miercuri, 31 martie 2010

Mânuța mea preferată


Hand-ul este unul dintre barurile care îmi plac foarte mult. De când am venit în Iași am tot căutat un loc în care să mă simt bine cu prietenii mei și să cunosc lume bună. Am tot căutat...și am căutat, până am dat de acest loc minunat. Aici se țin rockoteci frumoase, seri speciale pentru metaliști și concerte bune de black, death, seri folk... etc.

Hand-ul are oameni frumoși și prieteni buni.

Barul ăsta chiar arată bine, mă fascineză scaunele din lemn, dar mai ales semnul de „rezervat”, care e o buturugă mai micuță. Ringul de dans e mare și încăpător (*chiar și pentru cei cu pleata până la genunchi).

Îmi imaginez așa... cum într-o bună zi o să vină aici trupe ca Amon Amarth sau Agathodaimon. Aș fi în extaz delirant.

3 comentarii:

Anonim spunea...

da si mie imi place foarte mult Handu.....in primul rand muzica prea buna care se pune (stii tu..)
si da vreau si eu sa vina in Hand trupe gen Amon Amarth, Soilwork, Scar Symmetry, The Few Against Many, Sybreed si multe multe multe altele ...

Anonim spunea...

aaa da si am uitat sa iti zic ca imi place numele blogului..GAND DE METAL !!!

Danna spunea...

Mulțumeeeeeeeeeesc :D